domingo, 24 de noviembre de 2013

Preparant el nostre proper viatje a Romania

Amador y Gina treballant
Degut a diferents problemes físics per culpa de l'edat, em veig obligat a reduir els viatjes i axí com abans feis 2 o 3 o 4 en anys anteriors, ara em limitaré a fe un sol viatje cada any. Aquest es el motiu principal, també hi ha un altre que vull exposar, que és les dificultats que trobo per acollir algun malalt ja que la política Rajoy m'ho ha posat molt difícil. Abans quan venia un nen o una nena malalta, després d'empadronar-lo es podia treure la tarjeta sanitària i conectar amb algun hospital perque en urgències em fessin els passos necesaris per atendrel. Això ara actualment no és tan fàcil, i com que no disposes de mitjans econòmics has de buscar trampes per conseguir que aquella criatura sigui atesa ... allavores tornant a lo que deia al principi, no em queda més remei a efectes personals a reduir a un sol viatje a l'any. Allà ja tinc l'equip que treballa i que m'ajuda, això m'obliga a poder comptar amb ells que son allà i jo amics de les meves limitacions i vaig un cop a l'any i procuraré ampliar el temps d'estada que enlloc de ser de 15 díes com feia serà d'un mes. Segurament degut al clima i anirem entre els mesos d'abril i de maig.

No hay comentarios:

Publicar un comentario